Meedoen

Je kunt betrokken raken bij onze kerk als bezoeker, gastlid of gewoon lid.

Bezoeker

Op bezoek komen mag altijd. Af en toe, iedere week of gewoon een keertje. Ben je nieuwsgierig naar een kerkdienst of lijkt het je interessant een keer een kerkdienst mee te maken? Je bent van harte welkom! Heb je daarover vragen? Neem gerust contact op of spreek op zondag iemand aan.

Gastlidmaatschap

Wil je op regelmatige basis deelnemen aan activiteiten, maar is een lidmaatschap een stap te ver? Dan kun je gastlid worden van onze kerk. Je wordt dan op de hoogte gehouden van alle activiteiten en kunt bijvoorbeeld meedraaien in één van de  kleine groepen. Je kunt je aanmelden als gastlid door contact op te nemen met onze predikant.

Lidmaatschap

De meest nauwe vorm van betrokkenheid bij onze kerk is het gewone lidmaatschap. Ook hierover kun je contact opnemen.