Beste bezoeker,

Mijn naam is Bart Noort en sinds begin 2019 ben ik voorganger van de Franse Kerk in Voorburg.
Dat was best even een stap na twaalf jaar in het bedrijfsleven. Ik had het eigenlijk prima naar mijn zin.
Maar toen ik het geloof, de hoop en de liefde ontdekte, die het christelijk geloof zo eigen zijn, wilde ik niets liever dan dát doorgeven!

Dus dat is wat ik doe: elke dag een klein beetje, met mijn gaven en met mijn beperkingen.
Het is prachtig om tijd te hebben om dicht bij God en dicht bij mensen te mogen zijn.
Heel regelmatig is dat ook best moeilijk, omdat ik zelf ook niet alle antwoorden heb.
Regelmatig moet ik ook vragen stellen bij mijn eigen overtuigingen.
En toch doe ik dit werk met ontzettend veel plezier.
Want steeds meer, midden in dit weerbarstige leven, leer ik om te leven van Hem die ons het eerst heeft liefgehad.
Zijn liefde vindt toch altijd weer een kiertje om naar binnen te schijnen!

Voel je vrij om eens bij ons aan te schuiven op een zondagmorgen (10:00 uur)
Misschien is zo'n kerkdienst bezoeken best een hoge drempel voor je. Op vrijdagmiddag en 1x per twee weken op zondagmiddag is de kerk open van 15:00-17:00 uur.
Dan kun je binnenlopen om gewoon even stil te zijn, om een (gratis) bak koffie of thee te drinken, of voor een goed gesprek.

In wat voor vorm dan ook: welkom!