Verhuur

De Franse Kerk is beschikbaar voor concerten, bruiloften, begrafenissen, vergaderingen, bijeenkomsten en als repetitieruimte voor koren, toneel- en muziekgezelschappen.

Grote zaal

De grote zaal heeft een capaciteit van ca 200 personen en staat bekend om zijn uitstekende akoestiek. De kerk beschikt over een mooie Bechsteinvleugel en een bescheiden maar fraai orgel van de fa. Flentrop, in de kerk geplaatst na herziening van het instrument door de fa. Skrabl. Beiden zijn bij gebruik van de kerkruimte ook te huur. Een bijzonderheid is het zogenoemde 'Renaissance-orgel' van het muziekensemble Castello Consort, een klein instrument naar Italiaans voorbeeld in middentoon-stemming, dat in overleg ook beschikbaar is voor gebruik.

Vergaderzaal

De kerk beschikt daarnaast over een vergaderzaal met ca 15 plaatsen, en een eenvoudige keuken.

Voor meer informatie over mogelijkheden en tarieven kunt u contact opnemen.